FANDOM

True Heaven

Sprzedawca

True Heaven ujawnia swoją magię by Cleopatera
Zajęcia *Sprzedaje pióra w Ponyville i nie tylko.
Rodzina
Małżonek Lycka
Dzieci 1 Truly Heart
Rodzice Beautifull Mirror

Treasure World

Rodzeństwo Crazy Drunk -brat
Dziadkowie Mirror i World
Krewni Heaven
True Heaven (Prawdziwe Niebo) — jednorożec zamieszkujący Ponyville. Porzucił przyjaciół którzy gnębili inne kucyki i  obrażali nie patrząc na siebie patrząc na to że nie są szlacheckie, królewskie i nie mają nic z elity. Natychmiast przyłączył się do ziemskich kucyków i zamieszkał w Ponyville. Pracuje w sklepie sprzedając pióra i atramenty. Znany też z działalności pomagania potrzebującym Często śpiewa ,,Mija zima Uwielbia ta piosenkę i dołącza wspólnie do odśnieżania w Ponyville. Artykuł Wzorowany.

WyglądEdytuj

Umaszczenie:Edytuj

True Heaven jest Kremowym jednorożcem pochodzącym z Canterlotu. Kremowy odcień otrzymał od matki swojej. Za to rodzeństwo które posiada zupełnie w inaczej sposób umaszczenie.

OczyEdytuj

Posiada pomarańczowe oczy. Barwę oczu otrzymał od ojca. Jego oczy mają symbolizować jego głębię duszy.

GrzywaEdytuj

Grzywę ma  złotą i połyskującą w świetle księżyca i nocy. Spowodowane czarami.. Otrzymał tą barwę od ojca. Czarami sam spowodował, znajdując odpowiednie zaklęcie.

UbranieEdytuj

Zazwyczaj ubiera zamówiony strój pasujący na niego. Czasami nosi garnitur jak mu się spodoba. Nie lubi jednak zakładać ubrania które mu się wciśnie( tzn da).

OzdobyEdytuj

Nosi Amulet  w symbolu czerwonego smoka symbolizującego potęgę.Czasami też możemy go zobaczyć z kluczem na szyi.

DodatkiEdytuj

Nosi często coś jak amulet na szyi zrobiony na zamówienie. Amulet któremu się przyjrzymy symbolizuje jego magię.Czasami nosi zegarek.

ZnaczekEdytuj

Przedstawia nie wagę a raczej kopyto dotykając drugie kopyto na  znak jedności. Znak jedności między niezgodą.

CharakterEdytuj

Dobre WadyEdytuj

CierpliwośćEdytuj

Jest cierpliwy względem wszystkiego czy kucyków czy innych stworzeń

HojnośćEdytuj

Jest hojny. Z chęcią odda grosz lub rzecz dla kogoś kto potrzebuje.

UczciwośćEdytuj

Jest uczciwy. Potrafi wywiązywać się z  każdej drobnostki

LojalnośćEdytuj

Jest lojalny wobec rodziny i przyjaciół.

WiernośćEdytuj

Jest wierny wobec tych którym okaże serce.

OpiekuńczośćEdytuj

Jest opiekuńczy.

PracowitośćEdytuj

Jest pracowity w pracy i życiu.

ŻartowniśEdytuj

Jak go spotkasz nie zdziw się, że cię powita żartem. Uwielbia żartować.

Złe WadyEdytuj

WrednyEdytuj

Jeśli spowodujesz u niego przekroczenie barierki będzie wredny. Nie radzę próbować.

SzczeryEdytuj

Jest zbyt za szczery dla wszystkich i często to odpycha.

SarkazmEdytuj

Potrafi być sarkastyczny to znaczy powie ci coś co brzmi kpiną lub pogardą jeśli skrzywdzisz go i bliskich.

NeutralnyEdytuj

Bywa neutralny tylko wtedy kiedy nic się ciekawego nie dzieje.

LeniwyEdytuj

Jest leniwy szczególnie po robocie. Wtedy najczęściej go spotkasz w parku lezącego na ławce.

MaterialistaEdytuj

Jest materialistą lubi coś za coś.

NerwowyEdytuj

Jest nerwowy  jeśli spowoduje się u niego tę cechę.

HistoriaEdytuj

CanterlotEdytuj

Urodził się w Canterlocie jako 2 potomstwo państwa Heavens. Jego Brat Crazy Drunk jest najstarszy od niego względem paru lat. Rodzice wychowywali syna w elicie i twierdzili że to rodzinna tradycja. Zaprzyjaźnił się jako źrebak bogatych jednorożców z innymi też bogatymi. Wmawiali mu że kucyki z Ponyville i Cloudsdale nie są wart uwagi.Jako młodzieniec skończył szkołę i wyższe studia u księżniczki Celestii. Na jego oczach jednorożce (będąc już dorosły) wykpili pegazkę  której imienia nie znał. Obronił ją a ona podziękowała i odleciała. Za obronę  pokazał mu się znaczek. I zrozumiał że jego celem jest obrona, wspieranie i pomaganie potrzebującym. Postanowił zamieszkać w Cloudsdale. Po latach wyprowadził się z Canterlotu.

CloudsdaleEdytuj

Do Cloudsdale niestety musiał polecieć za pomocą magii i zaklęć chodzenia po chmurach. W Cloudsdale życie wiodło się bardzo powoli. Poznawał biedne kucyki i z wyższych sfer. Bronił slabszych, niepełnosprawnych i prześladowanych. Znienawidzony przez kucyki z Cloudsdale z wyższych sfer, uciekł ratując się i pożegnany przez biedne kucyki pegazy..

AppleloosaEdytuj

Kiedy dotarł do Applelosa uznali go mieszkańcy za brata. Dbali o niego a on dbał także o nich. Żyjąc wśród nich poznawał tradycje rodzinne przywitanie i kult. Wiedząc że pustkowie nie jest jego życiową pasją odszedł szukając dalszego szczęścia.

PonyvilleEdytuj

Dotarłszy do Ponyville i poznawszy po roku mieszkańców zakochał się w Ponyville. Mieszkańcy go zaakceptowali jakim jest. Znalazł pracę jako sprzedawca piór. I postanowił w swoim zawodzie pracować. Poznając problemy ziemskich kucyków, nareszcie mógł pomóc biednym kucykom, osieroconym i chorym. Ponyville zapamiętało go dobrze i pamięta o nim. Nie chwali się nikomu kim jest. Woli trzymać to w głęboko w sercu. Wie że jeśli umrze coś zostawi światu, jakby świadectwo kim był. Świadectwo dobrego jednorożca z Canterlotu.

Relacje RodzinneEdytuj

Z rodziną nie miał problemu się skomunikować. Czasami bywały rodzinne sprzeczki, obrazy, ale zawsze się godził. Wymienię podstawowe relacje miedzy poszczególnymi osobnikami.:

Beautifull MirrorEdytuj

Była i jest jego natchnioną matką. Dzięki niej odkrył swoją magię. Jego matka miała znaczek 7  niebiesko-lazurowych diamentów. Była kremowo brązowa w umaszczeniu a grzywę miała fioletowo- żółtą . Oczy zaś zielone. Ale gdy umarła gdy skończył szkolnictwo, zajął się nim ojciec jak towarzysz otchłani.

Treasure WorldEdytuj

Jego ojciec był prawdziwym przyjacielem i towarzyszem rodzinnym. Zaraz po śmierci matki zajął się nim, choć praca jego zmniejszała więcej czasu z synem, posyłał opiekunkę na czas jego nieobecności. Pracował nad wyszukiwaniem tajemniczych artefaktów. Jego znaczkiem jaki zapamiętał był Artefakt złotego smoka. Jego umaszczenie zapamiętał Czerwony z czarną grzywą, brązowym ogonem i pomarańczowymi oczami. Zginął zakopany żywcem gdy osiągnął dorosłość. Został pochowany jak matka w Canterlocie.

Crazy DrunkEdytuj

Jego brat za dzieciństwa był przyjacielem. Ale gdy stracił matkę i ojca mógł się wsiąść w garść. Nie zrobił tego i opuścił go biegnąc w nieznaną dal. Nie wiadomo co z nim się dzieje.Pamięta jego znaczek. Złoty kielich pełen niebieskiego trunku unoszący się przez magię.  Jego brat odziedziczył umaszczenie ojca, oczy matki i grzywę matki.Jego zawodem było robienie koktajli i drinków.

Relacje ZnajomychEdytuj

Hope Light Edytuj

Poznał nad jeziorem Hope Light i zakolegował się.

Plik:Jednorożec True Heaven w towarzystwie Hope Light by Cleopatera.png

Wink CrazyEdytuj

Wink Crazy poznał  w szpitalu przy opatrywaniu rogu. skaleczył się przez nieudane zaklęcie. Poznał ją jak wychodził i zdejmowali jej bandaże z skrzydeł.

SorpresaEdytuj

Jego ulubiona sprzedawczyni sałat. Poznał ją gdy kupował u niej za 6 sztuk złota 3 dorodne sałaty. Uprzejmie usunęła niezbyt ładne liście i dodała w gratisie 2 marchewki.Postanowił do niej zagadać. Okazało się że jest od niej o 3 lata starszy bo zna jego brata. Była jego dawną dziewczyną dopóki nie zaginął. Co ciekawe nie posiada jeszcze znaczka.

Relacje przyjaciółEdytuj

Ceni przyjaźń jak wielki skarb. Wie że bez przyjaciół to wieczna samotność.

Relacje z wrogamiEdytuj

Nie cierpi swoich wrogów z którymi się spotkał. Lista wrogów którzy nadepnęli na jego kopyto i najbliższych:

CiekawostkiEdytuj

  • Nie był wzorowany na żadnego znanego wymyślonego kucyka OC.
  • Postać wymyślona.
  • Miał to być pegaz ale zmieniłam rasę.
  • Jego ulubiony dżem jest zrobiony z trawy.
  • Ulubiona cyfra 65.

PrzedmiotyEdytuj

  • Posiada Amulet.
  • Posiada garnitur.
  • Posiada płaszcz
  • Posiada łuk z strzałami. Nauczył się tego pewnego dnia od tajemniczego wędrowcy. Stał się najlepszym strzelcem.

ZwierzętaEdytuj

  • Miał kiedyś złotą rybkę Zjadacz (bo ciągle jadła) i nie dbał o czyszczenie zbiornika i mu zdechła.
  • Miał kota Kryka ale mu uciekł.
  • Miał wredne ptaszysko( srokę) która ukradła garść złotych monet za które go posądzono i wygnał.

PrzypisyEdytuj

  • Natchnęło mnie na postać. 
  • Tralala i taka postać wyszła.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki