FANDOM

Soil Forming

Soil Forming Process

The Soil Forming Process by Rare Aurora
Rodzina
Rodzeństwo Diffusion Combustion Process(siostra bliźniaczka)

Soil Forming(pełne imię to Soil Forming Process- proces glebotwórczy) to klacz, która ma siostrę bliźniaczkę Diffusion Combustion. Ich mama zmarła gdy była mała, przez co nie wiedzą, która jest starsza. Lubi gdy mówi się na nią po prostu Soil. Jest to OC użytkowniczki Rare Aurora.

WyglądEdytuj

Klacz wygląda bardzo podobnie do swojej siostry, różnią się głównie kolorami i znaczkiem. Soil ma brązową sierść. Jest ona dość jasna. Jej grzywa jak i ogon są zielone z brązowymi pasemkami, które są ciemniejsze od sierści. Lubi czesać swój przedziałek na prawą stronę w przeciwieństwie do Diffusion. Oczy są pomarańczowe. Jest to odcień bardzo podobny do sierści jej siostry. Preferuje naturalny wygląd i nie lubi się malować. Jej tata mówi, że jest podobna do ich mamy i mu ją przypomina.

Cechy CharakteruEdytuj

Miła i pomocnaEdytuj

Soil jest miła dla wszystkich swoich znajomych. Często im pomaga w różnych sytuacjach. Klacz myśli, że to dobrze, jednak jej siostra uważa, że to nie jest dobroć, tylko naiwność i daje się wykorzystywać.

NieśmiałaEdytuj

Nieśmiałość, to jedna z największych wad Soil, oprócz tego, nie  lubi również rozmawiać z innymi. Nie zna dużej ilości kucyków. Często rozmawia z roślinami zamiast z nimi.

SpokojnaEdytuj

Klacz jest bardzo spokojna i nie lubi się kłócić z innymi. Wyjątek stanowi jej siostra, z którą ciągle się kłóci.

Brak dystansu do siebieEdytuj

Przez brak dystansu, nigdy nie lubiła, gdy ktoś się z niej śmiał i robił jej głupie żarty, tak jak Diffusion to czyniła. Nawet jeśli były to bardzo niewinne kawały, klacz nie potrafiła się z nich śmiać i zawsze brała je na poważnie.

HistoriaEdytuj

NarodzinyEdytuj

Soil urodziła się tego samego dnia i w tym samym miejscu, co jej bliźniaczka, ale nie wiadomo, o której to było godzinie. Przy narodzinach dzieci byli tylko ich tata i mama, która je urodziła.

DzieciństwoEdytuj

Klacz lubiła się bawić ze swoją siostrą w dzieciństwie i dobrze się dogadywały. Nie brakowało im uwagi i miłości od rodziców. W tamtych czasach niestety zdarzyła się również tragedia. Ich mama zmarła. Wtedy za bardzo tego nie rozumiała i myślała, że gdzieś wyjechała na bardzo długi czas. Zostały same z tatą. Na początku średnio dawał radę, ale po pewnym czasie stał się wspaniałym ojcem.

Czasy nastoletnieEdytuj

Kiedy kucyk dorastał, zdawał sobie sprawę z tego, że jej mama nie żyje. Po dłuższym czasie pogodziła się z tym. Soil Forming zdobyła pracę w wieku 17 lat, tak samo jak jej bliźniaczka. Wraz z wiekiem coraz częściej się kłóciła z Diffusion. Głównie to były błahostki. Kłóciły się również o to, która jest starsza. Wtedy zdobyła również swój znaczek, tak samo jak jej bliźniaczka. Zdobyły je w tym samym czasie i miejscu. O to, która zdobyła go pierwsza również się kłócą.

DorosłośćEdytuj

Klacz obecnie nadal kłóci się z Diffusion i to prawie codziennie. Jej bliźniaczka natomiast twierdzi, że one tylko głośno i stanowczo rozmawiają. Robi Soil różne kawały, często nawet nie śmieszne. Ona natomiast zatrudniła się przy opiece nad różnymi roślinami w szklarniach i pełni rolę leśniczego w pobliskim lesie, gdzie jej siostra organizuje biwaki i ogniska. Ma własny dom, ale musi się nim dzielić razem z Diffusion, bo jest własnością obydwu kucyków. Nie ma przyjaciół i wystarczą jej same rośliny.

RelacjeEdytuj

Soil Forming nie ma dużo przyjaciół, ale wszystkich darzy prawdziwą sympatią. Lubi ich oczywiście, ale ma również parę  bardziej kolegów, koleżanek.

TataEdytuj

Soil go kocha i wie że zrobi dla nich wszystko. Razem z Diffusion opiekują się nim i mu pomagają. Jest dla niej wszystkim. Nie chce, żeby coś mu się stało.

Diffusion Combustion ProcessEdytuj

Soil kocha ją również, nawet bardziej od jej taty. Znają się od dziecka, ponieważ jest jej siostrą bliźniaczką. Nigdy w dzieciństwie się nie kłóciły, ale potem jakoś się to nasiliło. Diffusion natomiast twierdzi inaczej. Chce, żeby była bezpieczna i dla tego o nią dba. Nigdy natomiast nie wypytuje się jej: Gdzie była? Z kim była? Po co była? itp. Nie potrafi sobie często bez niej poradzić, bo się dopełniają. Nie przeżyłaby, gdyby coś jej się stało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki