Misja życia i śmierci- Odcinek który opowiada o wspólnej wyprawie Hope Light i jej przyjaciół na misję odzyskania magicznych przedmiotów i pokonanie istoty.

Po paru latach otrzymała doniesienie o zbójniku okradającym przedmioty magiczne i rzucającym urok na inne kucyki. Wraz z przyjaciółmi wyruszyła odszukać zbójnika. Na miejscu zastała 4 księżniczki i 5 elementów Harmoni. Przekazały jej że zadanie należy do niej i ma złapać zbójcę. Zgodziła się i wyruszyła w wskazane miejsce. Na sobie miała cenną zbroję. usłyszała dziwny skrzek i za sobą czarnego ogiera z żółtymi oczami, z pomarańczowo brązową grzywą i ogonem. Jego znaczek był to : naszyjnik pełen rubinów unoszący pływający w krwi. .

Co tu robi miłościwa pani?- zapytał niby uprzejmym tonem.

-Nic drogi panie, kim jesteś? -odrzekła.

-Zwą mnie Nasty Magician. Czas twój dobiegł pegazie-'odrzekł i rzucił zaklęcie.które odbiło się od zbroi.

-Jak to możliwe? Przecież miało cię znieruchomieć! -burknął oburzony. Za nim stali jej przyjaciele. 

-Bo widzisz -'odrzekła Hope '-' są pewne granice rozsądku i głupoty. Ja wykorzystałam rozsądek a ty głupotę wpadając na strażników Equestri. albo się poddasz bez walki z nami pojdziesz, albo użyjemy siły. Co wybierasz !

Spojrzała na niego znacząco a przyjaciele z każdej strony aby uniemożliwić mu ucieczkę. 

-Zabiję was ! -odrzekł celując pierw w jej przyjaciół. Ona wypowiedziała zaklęcie i utworzyła sieć która oplotła Kucyka. Sama też padła od zaklęć i po 15 minutach wstała. Razem pochwycili sprawcę i został wysłany do więzienia w Canterlocie. Dostała Tytuł ,,Zasłużony Strażnik a przyjaciele ,,Strażnicy

Więcej z Fandomu