FANDOM

Miracle Destiny

Zloty Celebryta

Miracle Destiny używa magii by Cleo
Zajęcia Odkrywca lekarstwa na nowotwór
Rodzina
Małżonek Firefly
Dzieci brak
Rodzice Amaze Brack i Tina Carmela
Rodzeństwo Cleopatra
Dziadkowie umarli
Krewni nie zna
Artykuł w edycji
Twillight do szablonu

Miracle Destiny- ( Cud Przeznaczenia - z angielskiego)- Jednorożec z skromnej rodziny urodzony w Ponyville. Pierwszy wraz z 3 przyjaciółmi odkrył lekarstwo wycofujące nowotwór. Za czyn otrzymał Nagrodę Złotego Celebryty i zaszczytny tytuł i uznanie do grupy ,, Celebryci'. Posiada dwoje rodziców i trzech wspaniałych oddanych przyjaciół. Kiedyś posiadał siostrę, ale umarła mu na nowotwora kiedy była małym źrebakiem.

WyglądEdytuj

UmaszczenieEdytuj

Urodził się z brzoskwiniowym umaszczeniem dziedzicząc to po którymś z dziadków. Jego ojciec posiada białą sierść, matka posiada sierść jaśminową, a on z kolei odziedziczył brzoskwiniową sierść. Często się go pytają czy nie ma jakiegoś pokrewieństwa z ziemskimi on twierdzi, że nie.

Grzywa, Bródka i OgonEdytuj

Posiada krótką grzywę spiętą w koński kucyk. Ma naprawdę trochę dłuższą od grzywy brodę i posiada długi postrzępiony ogon. Grzywę, Ogon i Bródkę ma czarno brązową- fioletową. Jego ojciec posiada czarną  brązową grzywę, ogon i bródkę, a matka posiada fioletowo jasnoróżową grzywę, i ogon. Fiolet jest odziedziczony od matki, a brąz i czarny od ojca.

OczyEdytuj

Odziedziczył piękny lila róż od matki. Jego ojciec posiada fioletowe oczy. Zaskoczony zdziwił się dlaczego nie odziedziczył po ojcu, badania wykazały, że tę cechę odziedziczyła jego zmarła siostra.

ZnaczekEdytuj

Nie posiada znaczka co wszystkich zaskoczyło. Przypuszczali, że dostanie za ogromne odkrycie. Jednak tak się nie stało. Poszukuje swojego przeznaczenia oprócz wielkiego odkrycia.Kiedy wytworzyli pierwsze tabletki ze wskazaniem powstały w barwie czerwonej jak krew. Wtedy pojawił się jego znaczek. Czerwona tabletka. Wiedział, że to było od dawna jego przeznaczenie.

OsobowośćEdytuj

NerwowośćEdytuj

Stał się nerwowy kiedy jego pierwsze badania nie wychodziły. Kiedyś był spokojnym ogierem ale impulsywność i zapał w odkryciu czegoś, czego nikt nie dokonał sprawiły, że ogier stał się nerwowym przeciwnikiem.

Zapał do pracy i CierpliwośćEdytuj

Praca w poszukiwaniu lekarstwa na wycofanie nowotwora sprawiły z niego zapaleńca.Cierpliwie badał pierwsze rośliny, które miały wycofać efekt uboczny nowotworów. Niestety rośliny jedynie tamowały( powstrzymywały) efekt a nie likwidowały. Rozwścieczony zaczął dalej poszukiwać.

Gniew i UpartośćEdytuj

Cokolwiek mu nie wychodzi z badań on staje się agresywny i uparty jak osioł. Nie da sobie i nikomu pozwolić aby dał sobie z pracami spokój.

RozwagaEdytuj

Jest bardzo rozważnym kucykiem ponieważ w badaniach ostrożnie przeprowadza eksperymenty. Gdyby nie był rozważny nie byłby lekarzem, a przy okazji naukowcem.

Przyjacielska NaturaEdytuj

Jego przyjacielską naturę rozpoznasz po zamiarze. Stara się być miłymi opiekuńczym kucykiem nie dla osób jakich wyznaczy jako rodzina i przyjaciele. Krótko ujmując nie jest przyjazny dla obcych i wrogów.

HistoriaEdytuj

NarodzinyEdytuj

Urodził się w skromnym miasteczku zwanym Ponyville. Jego rodzice byli bardzo szczęśliwi że się im pierwszy urodził syn. Nadali mu imię wymyślając na oryginalne i wymyślili Miracle Destiny. Jako mały źrebak mało sprawiał problemy, ale najwięcej awanturował się zwracając na siebie całą uwagę. Jako mały brzdąc często nieświadomie używał magii sprawiając obu rodzicom problemy wyjaśniając u sąsiadów( kiedyś nieświadomie u sąsiadów przewrócił dzban soku).

Wczesna NaukaEdytuj

Zaczął bardzo wczas naukę. Wpierw wysłano go do przedszkola w którym mu się nudziło, ale jakoś przetrwał. Poznał parę źrebaków, które z nim się bawiły, ale na pokaz. Tak naprawdę go nie lubili dlaczego? Bo nie miał fajnych zabawek jak oni, tylko używane i nienowoczesne. Zignorował ich kompletnie. Po przedszkolu zaczęła się szkoła. W Szkole uznawano go za dziwaka bawiącego się liśćmi i obserwującego procesy. Nauczyciele cenili go jako najlepszy wzór przez co inni byli zazdrośni i zaczęli go naśladować.

DorastanieEdytuj

Dorastał samotnie bez przyjaciół. Po szkole czekały go swoje obowiązki a potem eksperymenty na roślinach. Mijały lata i  skończywszy szkołę w Ponyville poszedł na trzy lata do Canterlotu.

Pierwsza PrzyjaźńEdytuj

Tam w szkole Canterlocie  właśnie niespodziewanie do niego zagadał FireFly. Okazało się, że on też interesuje się tym co on i zaprzyjaźnili się.

Wyższa SzkołaEdytuj

Dostał zaproszenie do Akademii Luny, Twilight, Cadence i Celestii zwaną Akademią 4 księżniczek. W tejże akademii były kierunki już na zawód. On Wybrał Naukowiec Medycyny. Nie miał tak lekko z kopyta. Nauka była bardzo ciężka ale jakoś sobie poradził.

Druga PrzyjaźńEdytuj

W Tejże  akademii poznał Magic Waterfall. Wspaniała klaczka posiadająca bardzo dużą wiedzę o kwantowej mocy.

Pierwsza PracaEdytuj

Efekty PracyEdytuj

Awans na NaukowcaEdytuj

Trzecia PrzyjaźńEdytuj

Wspólna Praca z przyjaciółmiEdytuj

Wieloletnie badanieEdytuj

OdkrycieEdytuj

Wytworzenie lekarstwa i pojawienie się znaczkaEdytuj

Nagroda i Tytuł  Złotego  CelebrytyEdytuj

Życie towarzyskie z przyjaciółmiEdytuj

Życie u boku partneraEdytuj

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

MamaEdytuj

TataEdytuj

Siostra (przed śmiercią)Edytuj

 Najbliżsi PrzyjacieleEdytuj

Znajomi jako PrzyjacieleEdytuj

PartnerEdytuj

UmiejętnościEdytuj

  • Magia
  • Nauka

ZainteresowaniaEdytuj

  • Magia
  • Nauka
  • Historia
  • Fizyka

Skróty imieniaEdytuj

  • Des
  • Mir
  • Cledes

CiekawostkiEdytuj

  • Od dziecka interesował się nauką. Zafascynowały go rośliny.
  • Jako pierwszy odkrył lekarstwo na nowotwora.

PrzypisyEdytuj

  • Wymyślony by me.
  • Znaczek pomysł  Izy

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki