FANDOM

Artykuł w edycji
Twillight do szablonu
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nataliax

Midnight Moon

Zwykła klacz.

Midnight MoonID by Nataliax
Zajęcia czarowanie,szkoła,różne sposoby spędzania czasu.
Głos
  • Nataliax (polski)
  • Nataliax
Rodzina
Rodzice Deadly Horn - ojciec
  Feather Wing - matka
Rodzeństwo brak (jedynaczka)
Dziadkowie Sweet Apple Cake - babcia od strony taty
Pencil Word - dziadek od strony taty
Flower Care - babcia od strony mamy
Evemund - dziadek od strony mamy (nie żyje)
Krewni Good Metal - wujek
Bank Worker - ciocia
Perfect Idea - kuzynka
Znaczek

W budowie !

Midnight Moon - (pl.Midnight-północ,Moon-księżyc) jest to klacz jak i zarazem ponysona użytkowniczki Nataliax

Powstanie Edytuj

Klacz powstała w piątek,10 kwietnia 2015 roku.Zaczęło to się poprzez narysowanie rysunku pewnej klaczy (patrz:infobox). Miała to być biała pegazica o białej grzywie z różowymi końcówkami.Pegaz miał mieć znaczek z strzałą z łuku oznaczoną na niebiesko.Autorka patrząc na inne kucyki postanowiła zmienić jej wygląd.Bardzo podobała jej się mieszanina dwóch kolorów :żółtego i czarnego.Oczy koloru fioletowego.Rasy Jednorożec.Autorce od razu spodobał się design kucyka.Potem najtrudniejsze było wymyślać imię.Dziewczynie bardzo podobało się zaćmienie , które widziała ostatnio i chciała żeby kucyk właśnie za znaczek miał zaćmienie.Z początku się jej nie podobało , ale w końcu do tego przywykła.Jednak postanowiła dać klaczy znaczek na sam koniec.Jeszcze trudniejsze było wymyślenie znaczka .Dziewczyna nie miała niestety żadnych pomysłów i wymyśliła po prostu Midnight Moon.

WyglądEdytuj

Jest to klacz maści białej.Aksamitne , puszyste włosy na grzywie i ogonie dają wielki urok.Są koloru czarnego z żółtym. Midnight ma bardzo gładką sierść i ametystowe oczy.Pod jej podbródkiem można znaleźć widoczną bliznę , którą sobie wyrobiła podczas zabawy z koleżanką w młodości.Często zakłada sobie na lewą przednią łapę turkusową bransoletkę - jej ulubioną.Jej znaczek to czarna, kryształowa gwiazda.Oczy ma w designu Rarity , a grzywę w designu Rainbow Dash.

Problemy zdrowotne Edytuj

Słabszy wzrok na lewe oko Edytuj

Ma słabszy wzrok na lewe oko, nie umie przeczytać, z daleka literek takich dużych jak literki z klawiatury.

Choroba lokomocyjna Edytuj

Po długiej podróży, bez klimatyzacji lub świeżego powietrza, Midnight zaczyna boleć brzuch.

Lekko skrzywiony kręgosłup Edytuj

Ma lekko skrzywiony kręgosłup,stara się siedzieć prosto ale, zbytnio nie jest do tego przyzwyczajona. Skrzywienie (na szczęście) nie jest widoczne.

Wady Edytuj

Niezdarność Edytuj

Jest dość niezdarną klaczą.Zawsze się potyka o własne kopyta , lub jak coś trzyma to jej bardzo często wypada.

Szybko się męczy Edytuj

Moon bardzo szybko się męczy.Bo długim bieganiu lub chodzeniu zaczyna dyszeć.

Łakoma Edytuj

Jest łakoma i zawsze ma wielki apetyt , najczęściej na słodkości , których zjada najwięcej.

PrzezwiskaEdytuj

Lubiane : 

- Midnight

- Moon

- Mid

- Night (ulubione)

- Moona

Nielubiane :

- Minajt

- Mun

- Żóto-Czarna

- Najtek[1]

Lily Wings ID by Nataliax

Te zdjęcie przedstawia stary wygląd klaczy.

Historia znaczka Edytuj

Night zdobyła go w wieku 9 lat , tak pomiędzy 2/3 klasą[2]. Mianowicie talent tej klaczy to było rysowanie.Klacz wracając ze szkoły , już myślała nad znaczkiem.Ponieważ wiele klaczy z jej klasy już je posiada.Próbowała już wiele razy ale wszystko się powiodło,wszystko oprócz jej ulubionego zajęcia - rysowania.Klacz postanowiła narysować szkic księżniczki Luny i udało się jej! Była bardzo szczęśliwa z tego powodu.

Wygląd znaczka Edytuj

Jej znaczek to ołówek krzyżujący się z czerwoną kredką.Ołówek jest koloru żółtego i ma różową gumkę.A kredka (jak się domyślacie) jest po prostu koloru czerwonego.

Charakter Edytuj

Koleżeńska Edytuj

Zawsze dobrze komuś życzy i nie jest fałszywą przyjaciółką.Zawsze ci ufa i nigdy nie odmówi ci pomóc.

Lojalna Edytuj

Nigdy nie wystawia przyjaciół.Choćbyś ktoś jej dał wszystkie pieniądze świata za przyjaciół to nigdy ich nie zostawi w potrzebie.

Niska samoocena Edytuj

Nigdy nie uważa że jest super,ale wszystkie jej koleżanki to jej wtykają.Czasami ma doła z powodu swojego beztalencia.

Skromna Edytuj

Nienawidzi , jak ktoś się wywyższa.I sama nie lubi tego robić.

Nieśmiała Edytuj

Zbytnio nie lubi podchodzić do nowych osób i z nimi zagadać.Bardziej to oni zagadują do niej.

Żartobliwa Edytuj

Choćbyś nie wiem , w jakiej sytuacji był to zawsze wymyśli coś, co cię podnosi na duchu.Lubi wracać również do jej starych wymysłów.

Lekko zazdrosna Edytuj

Jest lekko zazdrosna o niektóre rzeczy lub osoby.Wtedy ma "doła" i zły nastrój.

Uparta Edytuj

Będzie zawsze iść , nawet jeśli daną rzecz się widziało , żeby zobaczyć ją ponownie.

Prawdomówna Edytuj

Nigdy nie kłamie , potrafi wyznać nawet najgorszą prawdę.

Leniwa Edytuj

Nie chcę jej się jechać do sklepu na zakupy,iść do sklepu. Woli siedzieć w domu leniąc się.

Strachliwa Edytuj

Boi się niektórych rzeczy , którymi najczęściej bywają np.dziwne zachowanie innych kucyków itp.

HistoriaEdytuj

Przedszkole Edytuj

W przedszkolu było dziwnie. Mała klacz zachowywała się niegrzecznie, co powodowało kary (siedzenie na krześle przez 5 minut)[3]. Wielu z źrebiąt nie lubiło jej. Kiedy nadeszła pora obiadowa każdy z kucyków "ścigało się" w jedzeniu. Ten kto pierwszy zje będzie najlepszy. Najczęściej to właśnie ona pierwsza wyjadała do końca. Czasami kilka innych kucyków zdołało ją wyprzedzić. W drugiej grupie przedszkola Black poznała samotną klacz o imieniu Venes. Szybko się zakolegowały i dotrwało to do 1 klasy szkoły podstawowej.

Klasa 1 szkoły podstawowej Edytuj

Klacz w tej klasie była tak zwanym "diabełkiem" i była jeszcze gorsza niż w przedszkolu. Uważała wtedy, że w szkole nauczyciele są wredni. Lecz było inaczej, a klacz nadal zachowywała się źle. Biła i robiła krzywdę. Później Venes przestała ją lubić. Black straciła przyjaciół, nikt jej lubił.[4]

Klasa 2 Edytuj

W klasie 2 o wiele się zmieniła, zaczęła pomagać innym i przestać wyrządzać krzywdę. Zaczęła się lepiej uczyć i zachowywać. Była jedną z wzorowych uczniów. I właśnie w tej klasie dostała znaczek. Uczestniczyła też w wielu konkursach, w których tylko zajęła 4 lub 5 miejsce[5].

Klasa 3 Edytuj

W klasie 3 było Mid najlepiej. Wszystko rozumiała i każde zadanie odrabiała. Wiedziała więcej niż inne kucyki. Nie chwaliła się swoją wiedzą. Wiele razy występowała na szkolnych akademiach. Nawet na początku roku była przewodniczącą akademii. Venes i inne klacze ją polubiły. Klacz była zadowolona, nie mogła się doczekać wyjazdu na zieloną szkołę. Wyjechała, i wróciła do domu z uśmiechem.

Klasa 4 Edytuj

Moon niestety nie dostała się do klasy sportowej. Żałowała i to bardzo.Poznała kilka osób z jej dawnej klasy reszta - z klasy b. Klacz poznała wielu nauczycieli i nowych przedmiotów. Na głosowaniu na przewodniczącego, zastępcę i skarbnika wybrano ją na skarbnika. O wiele, wiele klaczy ją polubiło i poznało. Żaden z ogierów nie chodził z klaczą. Okazało się jednak, że nie ma co żałować i wszystko będzie idealnie. I tak się stało klacz była ucieszona. Okazało się nawet, że jest lubiana nie tylko w całej klasie, nawet kilka osób z innej klasy ją polubiło. Pani z polskiego od klaczy była bardzo miła. Gadała miłym, wysokim i dość piskliwym tonem, który uspakajał klacz. Jednak często dostawała bo, np.nie pamiętała o zadaniach. Historia okazała się bardzo ciekawym przedmiotem. Poszło jej z tym całkiem gładko[6], zarówno jak myśl, że uczy ją tego jej wychowawczyni. Tak samo i techniki. A przyroda była najgorsza, pani z tego przedmiotu była BARDZO stara i BARDZO surowa[7]. Wszyscy jej nie lubili[8] tak samo jak i przedmiotu. Nauczycielka z matmy była zrzędą ,bo w kółko narzekała na to że wszyscy gadają na lekcjach - nieprzyjemny przedmiot[9].

Co lubi , a co nie Edytuj

Lubi :

- Rysować

- Koty[10]

- Tęczę i wszystkie kolory

- Swoich przyjaciół

- Lekcje historii,techniki i WF-u.

- Wakacje

- Wodę (morze,jezioro itp.)

- Czarną magię

- Chodzić i biegać

- Panią z Polskiego[11]

- Owce

- Chmurki

- Pioruny

- Coca-colę

- TV i inne technologie

- Ponyville

- Swoją małą kolekcję blind-bagów

Nielubi :

- Matmy

- Budy

- Swoich wrogów

- Dużych i małych komarów

- Zielonych much

- Zachmurzenia

- Wiatru

- Iść na zakupy

- Ryb

- Grzybów[12]

- Napojów grejphrutowych

Talenty i Anty-talenty Edytuj

Magia Edytuj

Jest w tym dobra.

Rysowanie Edytuj

Jest w tym całkiem dobra.Dostała 6-stkę na koniec 1 semestru w 4 klasie.I dzięki temu talentowi , ma znaczek.

Bieganie Edytuj

Bardzo szybko biega. Niektóre z jej koleżanek nie potrafią jej dogonić.

J.Angielski Edytuj

Moona bardzo lubi się go uczyć.Ma same 5 i sądzi że za kilka lat może śmiało jechać do Anglii i sobie tam gadać.

Narciarstwo Edytuj

Jest w nim bardzo dobra , fakt zaczęła się uczyć niecałe 2 lata temu , ale idzie jej to całkiem gładko.

Gotowanie Edytuj

Nie lubi gotować.Czasami zrobi TYLKO podwieczorek.

Edytuj

Cytaty Edytuj

" Tak ja ?" - kiedy ktoś coś do niej mówi.

" Może jeszcze frytki do tego ?"

" Coś czuję "

" Zabłysłeś tą tezą jak woda w klozecie" - hyhyhyhyh xd

" Jak to ? "

" Nie , wcale "

" Nie wiem , nie znam się Arrivederci !"

" Buongiorno " - słynne powitanie C:

" No co ?! "

" - Proszę pani która strona ?

- zaraz ! (pisze coś na tablicy)

- czyli strona zaraz ?

- Ojejciu (wzrusza ramionami) ta młodzież. "

" Okej ... nic nie rozumiem "

" Yyy...no... ja nie wiem " - ja ktoś się czegoś pyta , a ona nie wie.

" NJE BO NJE " - najprostsza odpowiedź C:

" Na zgniłe pianki ! "

" No co ty nie powiesz "

" A co myślisz że ty nie ?! " - mała sprzeczka.

" A wy się już męczycie , przecież to dopiero 6 minut biegu a mamy 10 ! "

" Nie nauczyłam się . " - ... na sprawdzian z historii.

Przypisy Edytuj

  1. ;___;
  2. Dokładnie w maju .
  3. Jaka wielka kara C:
  4. Biedna ... ;-;
  5. Ja też
  6. Ma piątki ;D
  7. O tag bardzo ;-;
  8. Przez nią wszyscy zasypiali na lekcji C:
  9. A niby fajny?!
  10. Puszyste kotki i kiciusie ^^
  11. Miła jest.
  12. Ble !

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedna z najbardziej uzdolnionych magicznie klaczy w jej szkole.
    • Czasami nienawidzi siebie.
    • Kiedyś Celestia odwiedziła jej dom.
    • Ma wiele przyjaciół.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki