FANDOM

Marcelina - była ponysona użytkowniczki Marcelina8725. Chodzi do pierwszej klasy gimnazjum. Mieszka na obrzeżach Ponyville. Do szkoły nie ma daleko.
Marcelina

Ponysona Marceliny8725

Marcy by Manczydupas
Głos
  • Marcelina8725 (polski)
  • Marcelina8725

Powstanie Edytuj

Powstała od razu z zamysłem na ponysonę. Imię i kolor sierści nie były problemem, ale przy desingu grzywy i łat były małe komplikacje.

WyglądEdytuj

Marcysia Jest białym jednorożcem. Ma szare łaty na uchu i na trzech nogach. Jej grzywa i ogon są czarno-fioletowe. Jej znaczek to pomarańczowy ołówek na tle srebrnego księżyca.

CharakterEdytuj

Jest szczera, nieśmiała (jeśli kogoś nie zna), szczodra, pomocna, gadatliwa i otwarta (te dwie tylko jak kogoś lubi).

Historia Edytuj

Mlp Marcy age chart by Marcelina8725

Dzieciństwo Edytuj

Kiedy była mała to miała jasno-żółte loki

Mój tok myślenia przy tworzeniu jej: Skoro ja jak byłam maluteńka to miałam czarne loki to Marcy powinna mieć tak samo, ale skoro ona ma czarne włosy układające się ciut podobnie do moich, a ja mam jasne to ona analogicznie powinna też mieć odwrotnie...

Jak była starsza miała prosto ścięte włosy. już są czarne, ale końcówki na grzywie i grzywce są jasno-żółte. W wieku czterech lat dostała swój uroczy znaczek. Bliznę na tylnej nodze jest powodem tego, że jak robiąc kanapki próbowała ćwiczyć telekinezę (marnie jej szło) to jej brat (Marshall, którego niedługo wam przedstawię) ją szturchnął (przez przypadek), a ona upuściła nóż i on dostał w nogę. Marshall był (i nadal jest) bardzo agresywny i jak sam to nazwał "za karę" zrobił jej tę bliznę.

[1]

8 latEdytuj

Od ósmego roku życia ma czerwone oczy, przez jej brata (najciekawsze, że to przez to, że on ją zgwałcił co nawet jak na mnie jest dziwne). Razem z czerwienią dostała także kły (pojawiające się na tej samej zasadzie co obecnie (pojawiały się w wypadku odczuwania silnych emocji). Rok po tym jak jej oczy zmieniły kolor dostała od brata swój wisiorek. Z gołą blizną chodziła przez trzy miesiące ("wypadek" zdarzył się miesiąc przed jej urodzinami). Po tym czasie na nodze zaczęła nosić bandaż, żeby ukryć bliznę, której zaczęła się wstydzić. Nauczyła się czarować. Jej magia jest jasno-niebieska[2].

4. Marcy zaczęła nosić grzywkę na oku. Jej oczy tak na prawdę nadal są czerwone, ale ona nosi kolorowe soczewki, żeby mieć niebieskie oczy. Czasem kiedy jest zimno soczewki robią się turkusowe albo zielone (gdy jest wściekła z niewiadomych przyczyn ma czerwone oczy). Miała długie, ale dość cienkie włosy. W wieku 11 lat zrobiła sobie fioletowe końcówki (użyła magii). (Nadal 11 lat) Przestawiła się na nocny tryb życia nie ignorując dziennego. Żyła nocą, a dniem zachowywała się jak robot. Po dwóch miesiącach takiego życia na jej CM pojawił się księżyc. Marcy do dziś uważa się za "dziecko nocy"[3].

5. Skróciła włosy i to chyba wszystko...[4]

UmiejętnościEdytuj

RysunekEdytuj

Marcy rysuje niemal od początku swojego życia. Przez te kilkanaście lat doszła do obecnego poziomu który sama określa mianem "nie najgorszy"

MagiaEdytuj

W wieku pięciu lat udało jej się użyć magii do podniesienia małego skrawka papieru. Po tym wydarzeniu często ćwiczyła. W wieku siedmiu lat opanowała telekinezę do perfekcji i zaczęła ćwiczyć inne zaklęcia (np. teleportację). W obecnym wieku (14 lat) teleportować potrafi się na odległość pola widzenia albo do miejsc, które zna perfekcyjnie. Większość zaklęć przychodzi jej bez trudu.

Cytaty Edytuj

"Kto zboczony? Że niby ja?!"

"O co biega?!"

"Dlaczego myślenie jest tak skomplikowane?"

"Czy ty mówisz, że ja umiem rysować? Tak? To cię oświecę ty ziemniaku: NIE UMIEM!!"

"Co? Jaki ziemniak? O co ci biega?"

"Czo ja widzę?"

"Nie przerywaj mi!"

"Ostrzegałam."

"Cio porabiasz?"

Przypisy Edytuj

  1. Też miałam prosto ścięte włosy w tym wieku
  2. Tak naprawdę to wtedy miałam długie włosy i nie wiem skąd mi się to takie zrobiło...
  3. I tu gdzie ja miałam krótsze włosy (11 lat) tam ona ma długie. Nie no, brawo za inteligencję.
  4. Chyba łatwo zobaczyć,że w kwestii jej wyglądu brałam sobie siebie za przykład. Nawet blizna nie jest do końca zmyślona, bo mam delikatny ślad po tym jak mi się rysować zachciało przy prodziżu. Ale ja to mam na prawym nadgarstku xD i co najważniejsze: Nie mam żadnego rodzeństwa! Ale od małego marzyłam o starszym bracie więc dałam jej to czego mi tak brakowało :3 Ale żeby nie było za miło jej brat jest agresywny, uparty i jest seksoholikiem. Bo bez powodu raczej dziesięcioletni chłopiec nie gwałci o dwa lat młodszej siostry...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki