FANDOM

Magic Flight

Książe Buntu

Flight magic by Cleopatera
Zajęcia * Nauka Magii
  • Twórca barier Ochronnych i Zaklęć
Rodzina
Małżonek White Magic
Dzieci Posiada
Rodzice Magic Depths i Swift Flight.
Rodzeństwo Posiada 2 rodzeństwa. 2 braci i 1 siostrę.
Dziadkowie umarli
Krewni Nie wyjaśniono.
Magic Flight — (z ang. magiczny lot)  Dawny mały źrebak a  obecnie dorosły jednorożec w  wieku dorosłym. Syn Magic Depths i Swift Flight. Posiada niezwykły znaczek błyskawicę unoszącą się wśród magii. Uczeń szkoły Celestii i Luny.  Jego dziadkowie byli  z pochodzenia królewskiej rodziny, oczywiście ze strony ojca. Z strony matki niestety dziedzictwa nie miał. I z tond był tzw  księciem. Został najmłodszym  uczniem w Canterlocie. Jego marzeniem jest się stać alikornem, lecz wie że to możliwe, bo w nim nie ma nic wyjątkowego, oprócz że odkrył talent magii. Planuje jak będzie dorosły, stać się alikornem, który rządzi sprawiedliwie krainą po wsze czasy. Dorośli biorą to za doskonały dowcip i za niezłego aparata, ale on im pokażę! Będąc dorosłym  porzucił marzenie dla swojej ukochanej White Magic.

10pxv/7u76-erKYM01

WyglądEdytuj

Grzywa i OgonEdytuj

Posiada barwę ciemno szarawej i żółtej grzywy wraz z ogonem. Jego grzywa i ogon jest w elegancki sposób  uczesana. Barwę ciemno szarawą otrzymał od ojca, który posiada grzywę ciemno szarawą z jasnym odcieniem zieleni. Żółty odcień otrzymał od matki która posiada 2 barwy  grzywy żółć i popielaty.

OczyEdytuj

Jego oczy czerwone przypominają jak toń żywego i i niszczycielskiego ognia. Otrzymał je od ojca. Matka jego posiada oczy w barwie zieleni.

UmaszczenieEdytuj

Jest dwubarwnym jednorożcem. Tzn wpleciony turkus złączony z ciemnym niebieskim.

Znaczek

Posiada znaczek błyskawicę unoszącą się wśród magii. Otrzymał go kiedy zdawał test by przejść do następnej klasy.

OsobowośćEdytuj

Lojalność

Jest bardzo lojalnym jednorożcem wobec przyjaciół i rodziny. Kiedyś jego przyjaciela popchnął niechcący bądź chcący jakiś jednorożec. Podbiegł niczym muszkieter i powiedział ,, A przepraszam to nie łaska? Potem podbiegła matka przepraszając za zachowanie syna, co jednorożec przyjął i burknął,, szczeniak niewychowany.

SprytEdytuj

Jest bardzo sprytny jeśli chodzi o rozróżnianie dobra i zła. Interesuje go strona dobra a czasami kusi go ta strona zła.

InteligencjaEdytuj

Jest inteligentny jak na swój wiek. W sprawdzianie otrzymał najwyższą ocenę a praktycznie pokazał co potrafi zrobić.

Wiara w SiebieEdytuj

Wierzy w  siebie.  Nie wierzy w brak wiary.Uważa że nie ma takiego czegoś jak brak wiary.

LekkomyślnośćEdytuj

Bywa lekkomyślny jeśli chodzi o przedmioty. Kiedyś bawił się piłką i o nie mało by zrobił krzywdę, gdyby nie asekuracja  zdenerwowanego ojca. Potem mu się oberwało.

OdwagaEdytuj

Jest odważny jak wyżej wspomniano wobec rodziny i przyjaciół.

AgresywnośćEdytuj

Jest agresywny i nauczyciele próbują zmienić go.Ale niestety nie potrafią, taki charakter. A on oczywiście cieszy się z tego.

BuntEdytuj

Często jak mu się coś nie podoba buntuje się. Jego bunt jest długi i nieprzerwany. Uważa że to on ma rację a reszta są głupimi kucykami.

CierpliwośćEdytuj

Cierliwość jego objawia się podczas testów, kolejek i nudnych przemówień. Czeka aż się dobrze skończy.Uważa także cierpliwość jest dobrą cechą kucyka.

RozsądekEdytuj

Rozsądkiem można wiele rzeczy ( czynności) zdziałać.

TolerancjaEdytuj

Jest tolerancyjny dla wszystkich czyli chorych, wrednych itd.

HistoriaEdytuj

Urodził się w Canterlocie jako 5 dziecię swoich rodziców. Jest najmłodszy od pozostałego rodzeństwa. W przedszkolu polubił ją White Magic . Razem dorastali przedszkole. Później szkołę w Canterlocie. Kiedy dostał się do szkoły Celestii zapragnął by ona też dostała się. Z buntem napisał do Księżniczki Celestii która wyjaśniła że niestety nie może. White Magic wyjaśniła mu żeby się nie przejmował. Żeby dalej się uczył. Pokochał ją w całości a jest takim małym źrebakiem. Rodzice wiedzą o jego miłości, ale uważają że są za mali by być razem.

Mijały lata a Magic dorastał wraz z White aż zostali pełnoletni. Magic skończył szkołę Celestii a White poszła na wyższe studia. Gdy je ukończyła została nauczycielką. Uczyła dzieci jak należy prawidłowo wychowywać zwierzaki z pomocą magii. a on znalazł pracę jako budowniczy barier. Początki w pracy były trudne ale z rok na rok ulepszał magię. Pewnego dnia  przyszedł do jej domu. Klęknął przed nią i zapytał czy wyjdzie za niego. Zszokowana rzekła ,, Tak Rodzice ucieszyli się na wieści od córki.

ŚlubEdytuj

Po kilkunastu latach został  oficjalnie ogłoszony ślub. Została zaproszona rodzina jak i przyjaciele. Ksiądz ich zapytał, a oni patrząc na siebie odpowiedzieli razem tak Obsypano ich płatkami róż i wsiedli do powozu który zawiózł ich do nowego wykupionego przez obu rodziców domu.

Praca i obowiązkiEdytuj

Minęło parę lat jak razem żyją. Każdego dnia razem po śniadaniu wychodzą do pracy. Ona do najbliższej szkoły, a  on pędzi do firmy która projektuje bariery ochronne w obecności strażników i dowódcy strażników. Każdego dnia i obowiązki, aż pewnego dnia zasłużyli na urlop. Wreszcie chwila do siebie po wieloletniej pracy. Postanowili że będą mieć dzieci. Mają warunki aby  mogli je utrzymywać. Pewnej nocy ich ciała połączyły się w jedność by dać nowe życie.

Pierwsze DzieciEdytuj

Minęło sporo miesięcy i nadszedł czas  White porodu. Kiedy urodziła 2 źrebaków był szczęśliwy. Magic stał dumny spoglądając na 2 małych jednorożców. Okazało się że to dziewczynka i chłopiec.  Chłopcu nadali Silent Stream a dziewczynce Dawn Twilight.

UpadkiEdytuj

Jego upadki są wtedy kiedy coś zrobi złego, czyli jego bunty, pyskowanie, przeszkodzenie, nabałaganione i szczere wypowiedzi. Zawsze jest karany za to że mówi szczerze co myśli. Często ma dość tego i chce odejść od rodziców. Ale nie odejdzie bo za bardzo ich kocha. Jego rodzice urządzili mu urodziny. przyszły wszystkie jednorożce z rodziny i paru gości dotarło. Zauważył jednorożca który kradnie, podbiegł i w zamieszaniu utknął w stole i przewrócił go. A Tort spadł na rodziców. Złodziej tłumaczył się że nie ukradł, a wdział że coś bierze, po czym uciekł. Ukarano go szlabanem.W odwecie zemścił się i jak przyszedł ten złodziej posklejał klejem miejsce i rzecz. Kiedy wziął chodził dziwacznie utykając łapą. Rodzice wezwali strażników a mały dostał nagrodę w postaci misia. Z latami zmądrzał i przestał upadać. Wręcz przeciwnie zaczął innych uczyć by nie upadali aby walczyli o swoje.

CiekawostkiEdytuj

  • Był najmłodszym uczniem Celestii.
  • Bardzo kocha White Magic.
  • Nie znosi  niesprawiedliwości.
  • Nie lubi pegazów.
  • Uwielbia magię

PrzypisyEdytuj

  • Pomysł mi wpadł do głowy. 
  • Pomyślałam głównie by stworzyć więcej źrebaków bo widzę że jest brak, za mało.

ZainteresowaniaEdytuj

  • Magia
  • Ochrona
  • Walka

MarzenieEdytuj

Jego marzeniem jest stać się alikornem, lecz wie że to niemożliwe, bo w nim nie ma nic wyjątkowego, oprócz że odkrył talent magii.Planuje jak będzie dorosły, stać się alikornem, który rządzi sprawiedliwie krainą po wsze czasy. Marzenie porzucił dla swojej dziewczyny.

Relacje  RodzinaEdytuj

  • Z mamą i tatą ma dobre stosunki, choć wprawdzie denerwuje go to że ciągle go każą.
  • Z rodzeństwem też się dogaduje o ile mu nie przeszkodzą. Posiada jeszcze jednego brata i 1 siostrę.
  • Brat ma na imię Fruitful Heavens a siostra Power Time i obydwoje nie odkryli swoich znaczków.

Relacje KrewniEdytuj

  • Nie zna swoich krewnych, ponieważ rodzina nie utrzymuje z nimi kontaktu.

Relacje PrzyjacieleEdytuj

  • Przyjaciółką jest White Magic . Za bardzo ją lubi i czuje do niej coś co jest miłością.

WrogowieEdytuj

Nie cierpi tego jednorożca z którym się spotkał. I swoich kolegów.

NieznajomiEdytuj

Każdego nazywa nieznajomym. Bo go nie zna. Gdyby się znało wszystkie kucyki nie byłoby nazwy nieznajomy. Logik

GaleriaEdytuj

Aktualny WyglądEdytuj

Dodatkowe InformacjeEdytuj

Magic Flight posiada niezwykłą grzywę. Dzieląc desing z ojcem. Maść dzieli z matką i ojcem. Jego ulubiony kolor to zielony. Ulubiony posiłek -owies. Ulubiony napój -woda mineralna. Ulubiona zabawka -pluszowy pegaz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki