FANDOM

Filip Koniczyna

Klejnot szczęścia

Filip koniczynaID by Cleopatera
Zajęcia Przynosi szczęście. Legendarny Kuc.
Rodzina
Małżonek nieznani
Dzieci nieznani
Rodzice Black Kos a matka Magic Music Melody .
Rodzeństwo Siostra ma na imię Music Dream , bracia Red Disk i Slumber Dumber .
Dziadkowie nieznani
Krewni nieznani
Filip Koniczyna- ('Philip Clover ) kucyk ziemski zamieszkujący Ponyville. Otrzymał wyjątkowy znaczek który symbolizuje szczęście jak i roślinę,  Jego ojciec ma na imię Black Kos a matka    Magic Music Melody . Siostra ma na imię Music Dream , bracia Red Disk i Slumber Dumber.

Historia PowstaniaEdytuj

Przyszła mi  wieczorem myśl na utworzenie takiego kucyka. Nie jest kopiowany na żadnym istniejącym kucyku. Pomyślałam o rycerzu, ale to nie średniowiecze i czemu by nie o kucyku który przynosi szczęście? Sama bajka  to fantazja.

WyglądEdytuj

UmaszczenieEdytuj

Posiada niebieskie umaszczenie. Odziedziczył je po matce.

OczyEdytuj

Posiada fioletowe oczy. Odziedziczył je po ojcu. Taki fart.

Grzywa i OgonEdytuj

Posiada pomarańczową grzywę . Odziedziczył kolor grzywy od  ojca ponieważ matka posiadała białawo -śnieżną  grzywę

ZnaczekEdytuj

Jego znaczek to zielona czterolistna koniczyna unoszona w jasnym zielonej magii.

OsobowośćEdytuj

SpostrzegawczośćEdytuj

Jest bardzo spostrzegawczy o sytuacje, przedmioty i osoby. Kiedyś jak był mały na wycieczce zauważył rzadkiego motyla w pałacu u księżniczek i pokazał go na posągu strażników. Nauczycielka dala mu 5 za spostrzegawczość.

CierpliwośćEdytuj

Jest cierpliwy i to jego największy atut.

SpokójEdytuj

Jest spokojny i mało wybucha gniewem. Jeśli ukradniesz mu to wtedy tak się zezłości że lepiej wiej..

PodejrzliwośćEdytuj

Jest podejrzliwy wobec wszystkich. Nawet jeśli kręcisz się wokół majątku.

ZafascynowanieEdytuj

Jest zafascynowany swoim darem.

NerwowośćEdytuj

Jest niestety nerwowy.

Relacje RodzinaEdytuj

Jego ojciec ma na imię Black Kos a matka    Magic Music Melody . Siostra ma na imię Music Dream , bracia Red Disk i Slumber Dumber .

Relacje PrzyjacieleEdytuj

Ma licznych przyjaciół którzy go poszukują

.

Relacje z kucykamiEdytuj

Zna niektóre kucyki. Za niektórymi przepada za niektórymi nie przepada.

Historia Jego ŻyciaEdytuj

Urodzenie i wychowanie PonyvilleEdytuj

Urodzony od maleńkiego w Ponyville. Uczył się bardzo pilnie do dojrzałości. Rodzice od maleńkiego bobaska  dawali synowi dużo miłości. Jego starszy brat który jet sprzedawcą płyt twierdził że otrzyma znaczek. Siostra która ma talent plastyczny wykorzystała go poza publicznie.Kiedy poszedł do szkoły strasznie się bał. Jednak tak strasznie nie było. Była grupka co uważała że jest pustym boczkiem, żałosnym. Rodzeństwo wstawiło się. Gdy podrósł wyruszył z ojcem na łąkę. Ojciec badał życie ptaków a matka była nauczycielką muzyki wtedy nie było ją przy synu.Ojciec obiecał pokazać mu żurawia. zaskoczony poszedł. Gdy ojciec zaczął obserwować on badał ziemię. Zaczął szukać i wątpiąc że ją odnajdzie spuścił wzrok i ujrzał po prawej stronie koniczynę. Zerwał i była czterolistna.Wtedy pojawił się jego znaczek. Wiedział ze on  musi być kucykiem co przynosi szczęście innym. Ojciec był mile zaskoczony, ale dumny z syna.Kiedy skończył szkolnictwo wyruszył na studia do Canterlotu. Studia nazywały się Zjawiska Paranormalne i Nieparanormalne.

ZaginięcieEdytuj

Zaginął w Canterlocie. Wyszedł z restauracji ,,Canterlot zaproszony przez znajomych i na oczach podbiegły 3 jednorożce i  pegazy i pobiegły gdzieś poza granice Canterlotu. Do dziś szukają go i nie potrafią znaleźć.Przypuszczenia są że nie żyje, lecz prawdy nie dowiemy się.

TropEdytuj

Widziano go w Manehatanie. Policja i Straż dowiedziała się to od 4 jednorożców którzy go widzieli kupującego lody w lodziarni,, U Szlachty''

Historia Zdobycia znaczkaEdytuj

Otrzymał wyjątkowy znaczek który symbolizuje szczęście jak i roślinę, Kiedy był mały tata go zabrał na łąkę. Zaciekawiony obserwował życie w glebie. Będąc dojrzałym ogierem zaczął badać zwierzęta i rośliny. Powiadali znajomi że kto znajdzie koniczynę będzie miał szczęście. Zaczął szukać i wątpiąc że ją odnajdzie spuścił wzrok i ujrzał pop prawej stronie koniczynę. Zerwał i była czterolistna.Wtedy pojawił się jego znaczek. Wiedział ze on przynosi szczęście innym. Jego słowa dotychczas się sprawdzają.

ZainteresowanieEdytuj

  • Szczęście
  • Muzyka
  • Taniec

CytatyEdytuj

Dzisiaj spotka cię coś miłego.

CiekawostkiEdytuj

Zaginął.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Myśl Administracji Edytuj

( Miejsce przeznaczone do dyskusji, oceny, stwierdzeń administracji).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki