FANDOM

Diffusion Combustion

Diffusion Combustion Process

Diffusion Combustion by Rare Aurora
Rodzina
Rodzeństwo Soil Forming Process(siostra bliźniaczka)
 Diffusion Combustion(pełne imię to Diffusion Combustion Process- proces dyfuzyjnego spalania) to klacz, która ma siostrę bliźniaczkę Soil Forming. Ich mama zmarła gdy była mała, przez co nie wiedzą, która jest starsza. Lubi robić swojej siostrze różne żarty i ją denerwować. Jest to OC użytkowniczki Rare Aurora.

WyglądEdytuj

Klacz wygląda bardzo podobnie do swojej siostry, różnią się głównie kolorami i znaczkiem. Diffusion ma pomarańczową sierść. Grzywę ma całą czarną z pomarańczowymi pasemkami, które są naprawdę tylko trochę jaśniejsze od sierści. Grzywkę przeczesuje na lewą stronę, mimo tego, że sama jej się układa na prawą. Czasami jak jej się nie chce jej układać zostawia ją na prawej stronie. Oczy są koloru zielonego, tak jak grzywa jej siostry, ale nie jest to ten sam odcień. Lubi robić sobie makijaż i bardzo często maluje sobie oczy.

Cechy CharakteruEdytuj

Diffusion jest bardzo energiczna i żywiołowa. Zazwyczaj bardzo pewna siebie klacz lubi poznawać nowe kucyki. Nie potrafi wytrzymać jednego dnia bez rozmawiania ze znajomymi. Jest straszną gadułą i często się z innymi kłuci. Mówi, że tylko ze swoją siostrą się nie kłóci. One tylko "głośno i stanowczo rozmawiają". Lubi się śmiać, zwłaszcza ze swojej siostry.

HistoriaEdytuj

NarodzinyEdytuj

Diffusion urodziła się tego samego dnia i w tym samym miejscu, co jej bliźniaczka, ale nie wiadomo, o której to było godzinie. Przy narodzinach dzieci byli tylko ich tata i mama, która je urodziła.

DzieciństwoEdytuj

Klacz lubiła się bawić ze swoją siostrą w dzieciństwie i dobrze się dogadywały. Nie brakowało im uwagi i miłości od rodziców. W tamtych czasach niestety zdarzyła się również tragedia. Ich mama zmarła. Wtedy za bardzo tego nie rozumiała i myślała, że gdzieś wyjechała na bardzo długi czas. Zostały same z tatą. Na początku średnio dawał radę, ale po pewnym czasie stał się wspaniałym ojcem.

Czasy nastoletnieEdytuj

Kiedy kucyk dorastał, zdawał sobie sprawę z tego, że jej mama nie żyje. Po dłuższym czasie pogodziła się z tym. Combustion zdobyła pracę w wieku 17 lat, tak samo jak jej bliźniaczka. Wraz z wiekiem coraz częściej się kłóciła z Soil. Głównie to były błahostki. Kłóciły się również o to, która jest starsza. Wtedy zdobyła również swój znaczek, tak samo jak jej bliźniaczka. Zdobyły je w tym samym czasie i miejscu. O to, która zdobyła go pierwsza również się kłócą.

DorosłośćEdytuj

Klacz obecnie nie kłuci się z Soil i to codziennie. Jej bliźniaczka natomiast twierdzi, że one cały czas się kłócą. Soil nie lubi z nią chodzić na przyjęcia. Ona natomiast zatrudniła się przy organizowaniu imprez oraz ognisk, biwaków w pobliskim lesie, gdzie jej siostra jest leśniczym . Ma własny dom, ale musi się nim dzielić razem z Soil, bo jest własnością obydwu kucyków. Ma dużo przyjaciół i nie może bez nich żyć.

RelacjeEdytuj

Diffusion ma dużo przyjaciół, ale nie wszystkich darzy prawdziwą sympatią. Lubi ich oczywiście, ale nie tak, jak prawdziwych przyjaciół, tylko bardziej kolegów, koleżanki.

TataEdytuj

Combustion go kocha i wie, że zrobi dla nich wszystko. Razem z Soil opiekują się nim i mu pomagają. Jest dla niej wszystkim. Nie chce, żeby coś mu się stało.

Soil Forming ProcessEdytuj

Diffusion kocha ją również, nawet bardziej od jej taty. Znają się od dziecka, ponieważ jest jej siostrą bliźniaczką. Zawsze w dzieciństwie się kłóciły, ale potem jakoś przestały. Soil natomiast twierdzi inaczej. Chce, żeby była bezpieczna i dla tego o nią dba. Zawsze się ją wypytuje: Gdzie była? Z kim była? itp. Nie potrafi sobie często bez niej poradzić, bo się dopełniają. Nie przeżyłaby, gdyby coś jej się stało.

White FireEdytuj

Poznały się na obozie, tym samym, na którym zdobyła znaczek.

Był piękny poranek. Diffusion musiała zająć się już trzecią grupą zapisaną na biwak, w swojej karierze. Założyła swoją ulubioną czarną kurtkę, bo było zimno i razem z Soil wyszły do pracy. Zobaczyła niezbyt liczną grupę kucyków. Wśród nich była White, jeszcze bez znaczka. Diffusion przywitała wszystkich i poszli do lasu. Zbliżała się noc. Wszystko już było gotowe, ale klacz nie mogła rozpalić ogniska, ponieważ dużo ostatnio padało i całe drewno było mokre. Wtedy podeszła White i jakoś jej się udało, za pierwszym razem. Diffusion była zdziwiona, tak jak reszta kucyków, podeszła bliżej ognia, żeby się przyjrzeć. Po chwili, zauważyła, że pali się jej kurtka. White też to zauważyła i na szczęście zgasiła ogień. Wtedy okazało się, że potrafi kontrolować ogień i zdobyła swój znaczek. Diffusion to zauważyła, więc podeszła i powiedziała jej, że też chce mieć taki znaczek. White zaczęła z nią rozmawiać i się bardzo polubiły.

Od tamtej pory często się spotykają. Bardzo się lubią i mają podobne zainteresowania, mimo różnicy wieku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki