FANDOM

Artykuł w edycji
Twillight do szablonu
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Natuldusia
Candy Waffle (z ang. Cukierkowy Wafel)- kucyk z rasy Candy Ponies (Rasa Rare Aurory), Kucyk ziemski. Ciało klaczy jest zrobione z wafelka, a grzywa z rozpuszczonej czekolady i cukierków. OC Natuldusi. Ma 13 lat. Nie ma wielu przyjaciół. Mieszkanka Krzyształowego Imperium. Została urodzona, nie stworzona.
Candy Waffle
Candy Waffle by Natuldusia

Powstanie postaciEdytuj

Waffle powstała, ponieważ autorce kucyka bardzo spodobała się rasa. Na początku miała zrobić naleśnikowego kucyka, lecz podczas rysowania go, dowiedziała się, iż już jedna osoba takiego robi, więc postanowiła wymyślić coś innego. Po chwili wpadła na pomysł, żeby stworzyć kucyka z wafelka i czekolady. Jako uzupełnienie wyglądu służyły cukierki w grzywie.

WyglądEdytuj

Sierść klaczy jest zrobiona z wafelka. Jej grzywa i ogon to rozpuszczona czekolada z cukierkami ( czerwony, zielony, niebieski, żółty). Jej włosy falują w podobny sposób jak u Celestii. Rzadko spina włosy w jakąś fryzurę, jeśli już to warkocz. Oczy ma zrobione z gorzkiej czekolady. Są one w bardzo ciemnym odcieniu. Nie posiada znaczka, gdyż kucyki z tej rasy znaczków nie mają (Opis rasy by Rare Aurora - Tutaj). Nie próbowała nigdy go sobie wyczarować/zrobić. Usta i nozdrza są zrobione z bardzo cienkich kawałków gorzkiej czekolady.  Klacz nie przykłada wiele uwagi co do swojego wyglądu.
Candy Waffle by Rare Aurora

Candy od Barbary

CharakterEdytuj

Klacz jest uśmiechniętą optymistką. Zawsze chodzi uśmiechnięta i rzadko się smuci. Żeby zaczęła płakać ktoś musiałby naprawdę zranić jej "kruche serduszko". Ma to po mamie - wiecznej optymistce. Jest bardzo sprytna i inteligentna. Zawsze potrafi sama wybrnąć z sytuacji lub znaleźć rozwiązanie problemu. Kucyk jest bardzo szalony. Marzy o tym, żeby zrobić sobie tatuaż. Zapewne byłby to krzak róży, gdyż Waffle kocha ten kwiat. Jest wielką romantyczką, kocha czytać romanse lub je oglądać. Nie ma przyjaciół, nie ma chłopaka, nie lubi zawierać znajomości. Zamiast imprezować jak inne kucyki z jej akademiku, ona woli siedzieć w swoim pokoju, poczytać książkę lub się pouczyć. Nienawidzi kłamstwa, zwierząt, ognia i wody, za to uwielbia wiatr, rośliny, a zwłaszcza róże i słoneczne dni.

ZainteresowaniaEdytuj

Klacz bardzo lubi różne zapachy, najbardziej róż, ale to już wiadomo. Do gustu przypadła jej też orchidea. Często chodzi do sklepu z perfumami i nabywa różne zapachy. W sumie ma już 34 perfumy w domu, każda o innym zapachu. Gustuje w słodkich i kwiacianych zapachach. Jej perfumy można uznać za kolekcję (XD).Kucyk również ma swój ogromny ogród w którym ma pełno różnych rodzai roślin. Bardzo dba o niego i pielęgnuje go. Można nazwać to pasją. Kucyk czyta bardzo dużo gazet przyrodniczych i ogląda programy na ten temat. Całymi dniami może siedzieć i plewić w ogródku. Kolekcjonuje figurki zwierzątek. Najczęściej kupuje te dzikie, takie jak niedźwiedź, dzik, wilk itp. Ma je na "specjalnej półce" w swoim pokoiku. Ma też masę książek w pokoju, cały ogromny regał. Najczęściej są one o temacie przyrodniczym, lecz znajdują się tam też mangi. Kiedyś je czytała, lecz teraz nic do nich jej nie ciągnie już tak bardzo, jak wtedy. Lubi oglądać różne filmy. Najczęściej fantastykę. Nienawidzi horrorów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki