FANDOM

Awsome Starshine

Nauczycielka Lewitacji

Awsome Starshine by Cleopatera
Zajęcia Nauczyciel Lewitacji i Magii
Rodzina
Małżonek Mysterious Magic Lucky
Dzieci 2 maluszków 3 uczniów i 1 dorosłego kucyka
Rodzice Amazing Video i Sky Of Stars
Rodzeństwo jedynaczka
Dziadkowie Video Wodeji Amazing StarSky Sky High
Krewni brak
Artykuł w edycji
Twillight do szablonu

Awsome Starshine -  (z ang. "Wspaniała lśniąca gwiazda") Nauczyciel i Mistrz lewitacji. Jednorożec gatunku kucyków. Klaczka urodzona w Ponyville a posiadająca korzenie w Canterlocie. Córka Amazing Video i  Sky Of Stars . Była uczennica księżniczki Celestii i Luny. Matka 2 maluszków 3 uczniów i 1 dorosłego kucyka. Kucyk który spełnił swoje przeznaczenie jakie było lewitacja gwiazdy. Jest nauczycielką lewitacji w Akademii Snów i Nauczycielką Magii w Akademii Harmoni. W życiu widziała Księżniczkę Candace na pochodzie nauczycieli.Siedziała  ona na tronie z pozostałymi księżniczkami. Wtedy ona nie spodziewała się jej obecności.

WyglądEdytuj

UmaszczenieEdytuj

Awsome Starshine jest ciemno- fioletową klaczką. Wprawdzie jej ojciec jest jasno fioletowy, a matka różowa, jednak jakoś otrzymała tą barwę. Dowiedziała się że, jednak  jej prababka z strony ojca  posiadała 2 barwy umaszczenia, a pradziadek z strony matki posiadał także 2 umaszczenia.

GrzywaEdytuj

Posiada długą grzywę w przodzie elegancką spiętą.  Jej przepiękna grzywa zawiera w barwie wiśniowo żółtej. Żółta barwa pochodzi od ojca a wiśniowy kolor od matki.

OgonEdytuj

Posiada przepiękny długi ogon  w barwie wiśniowo żółtej.  Jej przepiękny  ogon zawiera w barwie wiśniowo żółtej. Żółta barwa pochodzi od ojca a wiśniowy kolor od matki.

OczyEdytuj

Oczy ma w dwóch kolorach. To znaczy jedno oko ma turkusowe drugie niebieskie.

ZnaczekEdytuj

Jej znaczkiem jest niebieska świecąca gwiazda lekko spadająca. Otrzymała gdy spróbowała unieść (lewitować) gwiazdę. I udało się jej.

OzdobyEdytuj

Często nosi okulary, medalion i skromną sukienkę. Nigdy nie nosi kolczyków. Uważa że zakłócają przepływ magii w organiźmie. Za wynalezienie maści na szybki wzrost kości została dodana jako słynny kucyk.

OsobowośćEdytuj

CierpliwośćEdytuj

Jest nadzwyczaj cierpliwa wobec kucyków dorosłych jak i dzieci. Życie nauczyło ją cierpliwości.

OpanowanieEdytuj

Jest opanowana w pracy jak i w domu. Wobec kucyków dorosłych jak i dzieci utrzymuje opanowanie we wszystkim, słowach i czynach.  Krótko ujmując życie nauczyło ją opanowania.

RoztropnośćEdytuj

Jest roztropna, woli przemyśleć niż działać. 

Niechęć do niektórych osób.Edytuj

Nie lubi niektórych osób którzy np nie cenią przyjaźni, obrony, pomocy, poświęcenia. Nie są godni jej zaufania.

WzgardaEdytuj

Gardzi każdym kto ją skrzywdzi i skrzywdzi jej najbliższe otoczenie.

WrednośćEdytuj

Jest wredna i chwilami sarkastyczna. Wobec dzieci ta opcja wyłącza się bo jak uważa sama postać dzieci .

DobroćEdytuj

Jest dobra dla rodziny i dzieci. Nader wszystko kocha swoje jak i inne.

AmbitnośćEdytuj

Jest ambitna w swojej niecodziennej  pracy.

HistoriaEdytuj

PonyvilleEdytuj

Urodziła się w pięknym i cudownym Ponyville. Rodzice z pochodzenia i urodzenia są z Canterlotu, ale to co sprowadziło ich na ziemskie tereny, to piękno natury, cisza, a nie hałas pycha i pogarda. wśród ziemskich i pegazów wychowana. W szkole nigdy nie było z nią problemów. Widząc jak Celestia wznosi słońce zapragnęła  poruszyć gwiazdą. Ambitna i bardzo utalentowana, bardzo szybko się uczyła. Gdy dorosła zaczęła się uczyć najwyższej dostępnej magii. Celestia powiedziała odkrywając jej talent że pewnej nocy odkryje swój znaczek. Myślała że to żart. Wyruszyła do Canterlotu, gdzie niby miała go odkryć.

CanterlotEdytuj

Pomyślała będąc już w Canterlocie, że to chodzi o książkę. Szukała zaklęcia które pozwoliło by poruszyć gwiazdą. Nic nie znalazła. W nocy w śnie przyszła do niej Luna. Powiedziała,, To już czas byś poruszyła gwiazdę. Strażnicy wiedzą że przyjdziesz do nas-znikła. Zdumiona przebudziła się i poszła do miejsca gdzie jej pozwolono. Przyjrzała się Lunie jak wznosi księżyc i uruchamiając chwyciła magią gwiazdę i z całych sił pchnęła aż ta zaczęła spadać. I wtedy pojawił się jej znaczek. Luna widziała co zrobiła i była zaskoczona. Zaprosiła ją na obiad  w gronie królewskim z celebrytami. Przyszła zawstydzona i po zjedzonym posiłku i rozmowie z innymi powróciła do domu..

UmiejętnościEdytuj

Magia:Edytuj

  1. Lewitacja Przedmiotów, Żywych Stworzeń, Gwiazd
  2. Przemieszczanie się
  3. Latanie
  4. Zamiana w przedmioty żywe.
  5. Umiejętne poruszanie.
  6. Znikanie.

ZainteresowaniaEdytuj

MuzykaEdytuj

Jej ulubionym zespołem kucykowym jest Ponytoones i Music Ways.

SportEdytuj

Uwielbia sport i dyscypliny pegazów. Zawsze pragnęła latać i z pomocą zaklęcia wyczarowała sobie skrzydła.

RelacjeEdytuj

Hope Light ( znajoma)

Magic Flight ( uczeń)

Cytaty do uczniówEdytuj

,,Magia jest w waszym ciele

,,Kto nie ma magii nie ma duszy

,, Uwierz w siebie

Cytaty do dorosłych kucykówEdytuj

,,Ty masz dziwną aurę

,, Bardzo ciekawy sposób postrzegania magi ,, Życie jest jak kwiat jak dbasz żyjesz

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki